neděle 21. září 2008

Praha-Karlovy Vary-Praha

Jsem na chatě.Je sobota kolem 11 ráno a já,tak trochu z donucení jdu s tátou a se psem vynést odpat protože jsme táková Bio rodina a třídíme všechno co jde.Na hlavní silnici smerem z Kladna do centra stojí policejní auto a v každé ulici jeden místní hasič.Samozřejmě jsem se zeptal táty co by to mohlo být a ten mi pohotově odpověděl že je to nejstarší český cyklistický závod jménem
Praha-Karlovy Vary-Praha který je dlouhý celkem 262km.Počkali jsme kousek od silnice a čekali co se bude dít.
Asi za deset minut se vyřití auto s amplionem na střeše ze kterého "něco" mluvilo a za ním sedm policejních motorek Honda,potom asi 5 reklamních aut a asi dalši 3 policejní motorky a dvě auta.
Za nimi se už řítili cyklisti v čele s Kreuzigrem(nevim přesně jak se píše) kteří byli asi za minutu fuč a za nimi jela šnůra policistů a sběrných autobusů. Jeden hasič nám řekl že pojedou kolem 3 hodin zpět.
Jdeme se znovu podívat už i s mamkou,která si myslela že je venku léto a pak nadávala že je jí zima.
Vše se opakovalo skoro stejně akorát že skupinky ciklistů byly od sebe dost vzdáleny,ciklisti už měli v nohách 180 km a tudíž toho meli plné zuby a sběrný autobus byl až po střechu plný těmi,kterým nestačily síly nebo se zranily,Dokonce jeden spadl uprostřed vesnice...
Tak mám alespoň nějaký zážitek z víkendu.

Žádné komentáře: