pondělí 27. října 2008

"Nuda"



Jak jistě většina čtenářů ví,dnes zítra a ve středu jsou podzimní prázdniny.Já jsem bohužel na Chatě,kterou nemám moc rád,ale musel jsem sem jet.Ještě že jsem si mohl vzít Notebook z domova,tak se tu trochu zabývám HTML příkazy a taby.Předevčírem jsme byli na návštěvě a dnes nás čeká další-bohužel...zato včera byl pro mě asi nejlepší den prázdnin - šel jsem totiž s tátou na hokej do O2 Areny,konkrétně v Praze :).Hrál můj oblíbený klub HC Slavia Praha proti Energii (Karlovy Vary).Kupodivu bylo na zápase poměrně málo diváku (asi jen 4109),kapacita areny je 16 000 diváku což je skoro neuvěřitelné...ale zpátky k zápasu,po napínavé první třetině která skončila 2:1 pro Slavii a o přestávce jsme obešly celý prstenec haly pokrytý občerstveními,to nám zabralo skoro 10 minut,tak jsme si hned šli zpět sednout na místa.V pruběhu 2.třetiny skórovala Slavia pouze jednou a Energie 3x,takže bylo skore 2:5 pro Vary a mnozí Slávističtí fanoušci si zakrývali oči...Ve 3.třetině však Slavie zabrala a v pouhých 9ti minutách skončí v Karlovarské síti 2 góly.Nakonec Energie vstřelila Slavii ještě jeden gól.5:5.Slávistický útočník nakonec prokličkuje obranu Varů a střelí rozhodující kol zápasu.To bylo asi 3 minuty před koncem.Pak už se jen odpočítávaly zbylé sekundy zápasu a Slávia nakonec obhájíla loňské finálové vitezství právě nad Energii.
Momentálně je Slávia druhá v tabulce po Vítkovicích protože ty vyhrály proti Plzni rozdílem jednoho gólu (3:2).Takže má Slávia i Vítkovice stejný počet bodů (38),ale Vítkovice jsou první protože májí lepší poměr střel na branku.

Žádné komentáře: